2016 m. sausio 25 d., pirmadienis

Turinio rinkodara

Skalsu kalbos dabar apie turinio  rinkodarą - ietys laužomos ir diskutuojama vis naujoviškesniais aspektais. Kadangi tas mokslas ir patyrimų sritis yra palyginti jauna ir madinga, tam turime savo supratimą bei paaiškinimą. Gal kur kam pasirodys naudingas ir vertingas...
Asociatyvinė įrankio nuotrauka. Šaltinis http://israblog.nana10.co.il/

Faktas, kad žmogaus motyvaciją - kategorinį imperatyvą veikti - lemia įvairiais lygiais pasireiškiantis savanaudiškumas, kuris nuolat keičia savo pavidalą. Mums svarbu pasirūpinti savimi, todėl mes taip ir elgiamės: siekiame, stengiamės, patiriame sėkmes bei nesėkmes.

Siekdami sau naudos, stovime turguje, rašome komentarus internetuose, išleidžiame reklamai ar kuriame eilėraščius apie savo profesiją. Tas naudos imperatyvas skatina mus ne tik veikti, bet ir elgtis ar atrodyti atatinkamai.

Taigi, supraskime turinio rinkodarą, kaip savo savanaudiškų veiksmų atspindį viešojoje erdvėje. Įžvelkime tą ne tik užsakytuose straipsniuose, bet ir kasdieniuose įrašuose socialiniame tinkle. Stebėkime, gilinkimės, vertinkime kritikuokime bei ieškokime, nors aišku, kad visų geriausia - betarpiškai susitikti su žmogumi.

Dabar mes turime vis didėjančių techninių galimybių pasirodyti ir plačiau pranešti apie save ir sutelkti bendraminčių. Ne tuščiai šūkauti, užsilipus ant bačkos, o moderniai - nusiunčiant žinią vartotojui tiesiai į kišenę!

Elektroninė turinio rinkodara mums leidžia integruoti tekstą su nuorodomis (hyperlink), nuotraukas ir jų galerijas su įtraukiančiais parašais ir svarbiausia - vaizdo siužetus (video). Tada belieka sukurti kompiuterinį žaidimą, išleisti knygą ir pastatyti pilnametražį, plačiaekranį filmą bei susukti serialą. Toks medijų persipynimas turi palyginti senas šaknis ir vadinamas cross media.

Visgi, elektroninis turinys ne tik pajėgus perteikti daugybę komunikacinių žinučių, sukurti ekspertinį įvaizdį bei paskatinti auditoriją veikti. Tapdamas kibernetiniu paveldu, tekstas turi išliekamąją vertę, nes yra randamas per paieškos sistemas, jį galima integruoti į įvairias komunikavimo platformas, pavyzdžiui - dalintis per socialinius tinklus.

Puikus to pavyzdys - tinklalapis trucker.lt

1 komentaras:

  1. Apskritai kuo geresnis svetainės turinys, informatyvesnis tuo toks turinys patinka lankytojams ir jie vertina tai, jog puslapyje galėjo susirasti reikiamos informacijos. Svarbu, kad viskas būtų unikalu. Taip pat, facebook'as gera niša postinti dėmesio vertą content'ą tikslinei auditorijai :)

    AtsakytiPanaikinti